اوکراین اولین جت جنگنده اف-۱۶ را از هلند تحویل گرفت-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

اوکراین اولین جت جنگنده اف-۱۶ را از هلند تحویل گرفت

وزیر دفاع اوکراین از ورود «اولین» جت جنگنده اف-۱۶ از هلند خبر داد و عکسی را در این رابطه منتشر کرد که نشان می‌دهد این جنگنده صرفا یک هواپیمای اسباب‌بازی است!
تاریخ انتشار: ۱۶:۲۰ - ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - 2023 August 23
کد خبر: ۲۰۱۰۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛  الکسی رزنیکوف، وزیر دفاع اوکراین روز دوشنبه در کی‌یف پذیرای وزیر دفاع هلند شد و آن‌ها با یک مدل اف-۱۶ که «اولین» جنگنده‌هایی از این نوع است که در اختیار نظام کی‌یف قرار می‌گیرد، مقابل دوربین‌ها ظاهر شدند.

طبق تصویری که وزیر دفاع اوکراین منتشر کرده، آن‌ها ماکت یک جنگنده اف-۱۶ را در دست دارند.

رزنیکوف امروز چهارشنبه در توییتر خود به شوخی نوشت: اولین اف-۱۶ از هلند به اوکراین رسید! شمارش معکوس تا رسیدن به شاهین آغاز شده است!

اخیرا هلند و دانمارک در ادامه تشدید موج ارسال کمک‌های تسلیحاتی سنگین برای اوکراین، اعلام کردند که مجموعا ۶۱ فروند جنگنده اف-۱۶ را برای این کشور خواهند فرستاد.

مدودف، معاون رئیس شورای امنیت روسیه از اوکراینی‌ها خواسته تا "هنگام بازی با هواپیمای اسباب‌بازی خود خیلی جوگیر و ذوق‌زده نشوند". / راشا تودی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار